Monday 31 October 2011

Di Serang Rasa Takut...

Assalamualaikum.. :)
hye semua apa kabar? sehat x?
hari ni dah last bulan oktober.. means stat 12.01 a.m nty masok lah kita pada 1 NOV 2011..
rasa sekejap je masa berlalu.. pjam celik, da masuk bulan 11.. n pjam sampai dah tak larat celik lagi 4 hari result exam akan keluar...
WARGHHHHHHHHH!!!!!!!!
so SCARY .. 
kenapa rasa takut sangat??
mau ta takot.. macam2 berita buruk dah aku terima.. cuma tidak tahu siapa yang malang je.. 4hb ni lah akan menentukan segalanya..
bila pikir2 balik rasa menyesal sesangat.. 
yelah.. time suruh belajar aku main2.. hahh ni la jadinya.. 
xpernah nak berubah.. 
study last minute..( normal lahh ~~ ngee)
tapi bukan salah aku jugak.. masa aku belajar tak naik pun soalan pelik2 mcm yang naik final hari tu hoho..
 ( ni lah kes nak lari dari kesilapan sendiri huhu :(  ~ )
Andai kata ada mesin masa.. aku nak p kat orang yang buat soalan tu, usha jawapan depa.. pastu nak wat soalan tu bagi betul semua.. tapi tu lah pepatah ada kata..
Menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian dah tadak guna dah.. ( tah betol ke idok aku punya pepatah nih )
so, aku hnya lah perlu redha dengan setiap kemungkinan yang akan berlaku ...
And, semoga dapat memulakan sem baru nanti dengan semangat yang lebih tinggi untuk menimba ilmu..  (perghh TERBAIKK la cik bam..hihi )

so, kepada kengkawan especially budak2 kelas aku tuh, janganlah dok pikir2 sangat nah,.. kita tunggu ja 4hb ni.. 
mcm mana pun kita kena terima dengan redha.. 
kita dah usaha sedaya yang mampu okeh ? 




P/s : hari ni 31/10/2011
birthday kakakk kesayangan aku.. 
so, hepi besday kakak.. semoga pnjang umur, murah rezeki n cepat2 sembuh dari penyakit..
i LOVE u damn much sis.. mmmuahhhhh mmuahhh mmmuahhh ...


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca:)

No comments:

Post a Comment