Friday 9 December 2011

Ombak Rindu :)



haloo semua.. apa habaq? sehat ka??
okeh !
sekarang ni musim demam ombak rindu kan.. 
rata2 mesti akan cakap sal Ombak Rindu..(walaupun aku dah ketinggalan)
so, semalam.. dengan sengaja tergatal nak ikut roomate cik bam n kawan2 dia keluar..( err.. kalau mak aku taw keluar lagi mampus aku

Ni semua sebab Ombak Rindu lahh..
haihhh...




so.. cita ni?? best ke?
mestilah best.. seweeeett sgat cita dia,
kalau dulu baca novel dia dah boleh bayangkan macam mana bestnya cita ni.. inikan pula dapat tengok..
tambah2 my boyfriend x jadi i belakon.. 
ouchhhh... gilaa punya sweett..
( cik bam nak husband macam dia lah

ouchh !! hensemnya.. :)

tapi itu laa..
kebanyakkan orang yang tengok cita ni, menangis.. 
cik bam pon tataw kenapa..
nak kata sedih.. cik bam xsedih pun.. ( ke aku yang tadak perasaan)
arghhhh.. pedulikk semua itu... 
yang penting.. aku dah tengok cita ni.. ngeh3...





p/s : keja bertimbun, tapi still malas nak wat.. huwaaaaa...
somebody, please help me 





Terima Kasih Kerana Sudi Membaca:)

No comments:

Post a Comment