Tuesday, 6 December 2011

'SEGMEN | blog paling best tahun ini ! '




hyee korang..
nampak x banner cik bam tempek kat atas tu?
hahhh tu tandanya ada segmen yang cik bam join..
segmen ini di buat oleh syamim..
memandangkan alone kat bilik..xda wat pape.. so, cik bam join lah segmen ni..

okehh.. kalau korang nak taw terma&syarat nak join segmen ni, klik sini yee...

dalam segmen ni, syamim suruh senaraikan sekurang-kurangnya 5 blog paling anda sukai tahun ini.. 

LIMA BLOG PALING CIK BAM SUKA SANGAT IALAH :

sebab apa cik bam suka blog diorang nih??
sebab.....
blog diorang ni banyak informasi, tutorial yang menarik, enrty2 yang meletuppp...
senang kata, blog diorang ni memang BESTT lahh.. :)

so cik bam nak tag :

 dan jugaa
semua pembaca belog cik bam ..ngee :)

ok done .. 
:)





Terima Kasih Kerana Sudi Membaca:)

3 comments:

  1. Thanks join! da masokkan blog cik tembam dlm bloglist syamim =) ajk kwn ramai2 ye! hehe =P

    ReplyDelete
  2. salam blogger :)

    Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

    ReplyDelete