Friday 18 November 2011

Ohhh !! UiTM


malam yang sungguh syahdu. :(
kenapa??
yeargghh !! sebab malam ni malam terakhir untuk cuti sem aku..
rumahku mula menghambat aku keluar, kolejku menjemput aku datang.. 

so lpas ni tadak dah la aku nak qajen mengadap blog lagi (mungkin)..
sebab lepas ni nak kena mengadap assignment, kuiz, test segala bagai.
lepas ni tadak la aku jaga malam sebab dok bercinta dengan lappy..
sebab lepas ni aku berjaga malam untuk bercinta dengan buku-buku yang comel lotee..
dan segalanya yang berkaitan selepas ini.. huhuhu :(


okeh ni meh nak chewii cik bam punya UiTM yang indahh ..



Taraaaaaaaaaa----





UiTM di hatiku


walaupun hati ni xdak sekelumit pun perasaan nak balik.. tapi apakan daya, esok nak kena melangkah pergi juga.. 

Okehla.. UiTM wait for me tomorrow keh??


p/s : azam sem baru - 
1) Blajaq qajen2 (tamaumen2dah)
2) Nak balik umah setiap kali cuti temasuk jumaat dan sabtu (wajib!!)


daa ~~


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca:)

No comments:

Post a Comment